За туриста

Австрия

Сезон за ваканция:

Ски сезонът в Австрия се раделя на висок и нисък. Цените за хотелско настаняване и самолетни билети се различават съществено в двата сезона. Цените на хотелите са съобразени с руските и европейските училищни празници и с националните празници на Австрия и Германия. Цените на самолетните билети зависят от графика на чартърните полети от определени страни. Най-виските цени и най- голяма запълняемост имат хотелите в периодите от 28 декември до 11 януари, както и по време на католическият Великден.

Летища и трансфери:

  • На летището в Зауцбург в салона на пристигащите, ще намерите представители на tez Tour, от които можете да получите подробна информация за престоя си. 
  • Летище Мюнхен се намира приблизително на еднакво разстояние от курортите Тирол и Залцбург. През туристическия сезон, трансферите летище-хотел-летище се осъществяват с микробус.
  • Летище Мюнхен се намира приблизително на еднакво разстояние от курортите Тирол и Залцбург. През туристическия сезон, трансферите летище-хотел-летище се осъществяват на принципа шатъл-сервиз с микробус.
  • При група туристи, трансферът се осъществява с голям автобус, но до определеана точка на курорта, от където индивидуалните трансфери до различни хотели, се осъществява с кола или микробус.
  • Ние предлагаме и специални пакети „Ski & Drive”, които са не само по-удобни, но и по- икономични. Препоръчват се за семейства или малки компании до 4 човека. 

Настаняване:

В Австрия местата за настаняване са около 18 000. За имоти, които са с база на настаняване до 14 легла, не се изискват специални лицензи. Ето защо е важно да знаете, че има и много малки апартаменти (пансиони), които не отговарят на обичайните критерии. Пансионите се различават от хотелите не само с броя на стаите, които често са доста семпло обзаведени, а и по това, че те нямат рецепция – настаняването на гостите и контакта им с персонала може да бъде осъществен в определено време. Също така – в хотелите се предлага традиционна закуска, а пансионите са без изхранване. От друга страна, понякога апартаментите в Австрия могат да бъдат доста комфортни. Разполагат с кухни и пълно кухненско оборудване. Някои собственици имат практиката (срещу допълнително заплащане) сутрин да предоставят закуска на място.

Някои хотели в Австрия и Германия се наричат „гарни“. По качество и обслужване по нищо не се различват с останалите. Разликата е в това, че гарни-хотелите предлагат изхранване само на база закуска и нямат възможност за полупансион.

Настаняването в хотели, близо до ски лифтове, автоматично означава по-висока цена от останалите места. Въпреки че, инфраструктурата и обществения транспорт в австрийските курорти е безупречно организирана, а за собствениците на ски карти, не се налага допълнително заплащане. Ето защо, съотношението цена-качество в ски курортите зависи много от местоположението на хотела. При избор на място за настаняване е важно да се обръща внимание не само на разстоянието до ски лифтовете, а и на спирките на автобуси, водещи до тях.

Особеното при австрийските хотели в курортите е, че нямат денонощно обслужване. Всички услуги са на лице, докато на рецепцията има служител на смяна. Работното време е упоменато в инфомационни папки.

 

Полезно е да знаете

След пристигане на летище Виена, Залцбург, Инсбрук или Мюнхен:

  • Преминете паспортен контрол / проверка на документи.  
  • Получете багажа си. На мониторите над лентите за багаж е посочен номера на полета, от който е багажа, движещ се движи по нея. 
  • Потърсете представител на Tez Tour, който е с униформа и табела. Трябва да му покажете своят ваучер, за да разберете кой е номера на вашия трансферен автобус.
  • Трансферните автобуси са на паркинг, а номерата им се намират на стъклото. Регистрирайте се при представителя, който ще съпровождаща автобуса, като покажете ваучера и имената си.
  • Внимателно изслушайте информацията, която съпровождащият трансфера съобщава по време на пътуването. Ще получите информация за часа на срещата ви с представител на Tez Tour в хотела.

В хотела:

  • При пристигане, отидете на рецепция, от където ще получите регистрационна карта. 
  • Попълнете регистрационната карта на латиница.
  • Предайте на администратора на рецепция попълнената регистрационна карта, ваучер (1 екземпляр), документ за самоличност (ще трябва да оставите документа ви за самоличност да бъде ксерокопиран – уточнете с администратора кога ще го получите обратно). 
  • Настаняването в градските хотелите е след 14:00ч., а в ски курортите е след 15:00ч. или 16:00ч. В случай, че държите на моментно, ранно настаняване – то трябва предварително да заплатите една допълнителна нощувка, коато ще ви гарантира наличие на свободна стая при пристигане.
  • При настаняване, в стаята ще намерите информация за хотела и за предлаганите услуги. Обърнете внимание на това, което е безплатни и което съответно се и заплаща.
  • При напускане на хотела, проверете дали имате неплатени сметки и ако са налични такива - заплатете ги.

Информационна среща с представител на Tez Tour:

  • Часът на първата ви среща с представител на  Tez Tour в хотела, ще ви бъде съобщена по време на трансфера от летището до хотела. В посочения час, гидът ще бъде във флоайето на хотела или в определано за срещи помещение (има такива в малко от хотелите). Хубаво е да носите със себе си  документ за самоличност, ваучер и билет за обратния полет.
  • При възникнали въпроси и проблеми, може да се обръщате към администратор на рецепция или към вашия представител, координати на когото ще получите от самия него на срещата. Важно е да знаете, че в Австрия нашите представители не посещават хотелите и в случай, че имате нужда от тях, може да им се обадите по телефона по всяко време.

При обратният полет:

  • Отидете на гишето, където е обявен номера на вашия полет (предварително ще ви бъде съобщен и от представителят в трансферния автобус към летището.
  • Представете документ за самоличност и билет.
  • Оставете багажа си на лентата.
  • Вземете бордната си карта. Обърнете внимание на номера на изхода към самолета (Gate) и времето, в което трябва да сте най- късно там (Time).
  • Преминете проверката на ръчния багаж и на личните документи.
  • Преминете към залата за заминаващи и изчакайте да обяват вашия полет, за да излезете към самолета.


При настъпване на събитие, налагащо използването на услугата Асистанс към застраховка Помощ при пътуване, е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да уведомите асистиращата компания и да съгласувате разходите. Ако НЕ СЕ СВЪРЖЕТЕ с нея, ГУБИТЕ едно от основните предимства на застраховката – да бъдете насочени към най-удачното лечебно заведение и да не заплащате нищо лично – разходите се уреждат директно от Застрахователят към лечебното заведение, със съдействието на асистиращата компания.

Денонощен дежурен телефонен номер на асистиращата компания, на който трябва да регистрирате застрахователно събитие, ще намерите в застрахователната полица.  При неспазване на указанията и при липса на контакт между Вас с асистиращата компания, Застрахователят ще ограничи лимитът за разходи за лечение до 150 евро!



Поставете флага на нужната точка на картата
OK
За удобство на потребителите, предоставянето на персонализирана информация, запазване на личните предпочитания и настройките на сайта, нашият уебсайт използва cookie и други аналогични технологии. За да използвате сайта, трябва да потвърдите съгласието си за използването на тези технологии. Детайли
Приемам