За туриста

Египет

  1. След като пристигнете в Египет на летището ще Ви посрещне представител с табелка "TEZ TOUR", от който ще получите имиграционна карта, която се попълва на английски език. В паспорта ще Ви положат визова марка, след като платите таксата от 25$. След паспортните и митнически формалности, след като си получите багажа и си регистрирате видеокамерата (ако имате такава), заедно с представителя на фирмата се качвате в автобуса за трансфер до избрания от Вас хотел
  2. Внимателно изслушайте информацията, която съпровождащият ще Ви съобщи по пътя към хотела. Той също така ще Ви информира относно часа, когато ще се проведе инфосрещата с Вашия екскурзовод (представителя на "TEZ TOUR", отговарящ за хотела, в който сте настанени).
  3. Екскурзоводът ще Ви определи час за среща във фоайето на хотела за инфококтейл, по време на който ще Ви бъде даде допълнителна информация за страната и предлаганите екскурзиите. Съветваме Ви да не се обръщате към частни фирми, организиращи допълнителни екскурзии, тъй като екскурзоводите в тях не са сертифицирани за провеждането им.
  4. В случай, че си изгубите паспорта, самолетния билет или багажа, Ви молим незабавно да информирате за това представителя на "TEZ TOUR", който ще Ви помогне да решите възникналия проблем.
  5. Във всеки хотел има стенд на "TEZ TOUR", на който ще намерите цялата необходима информация, в това число и за полета за връщане в България. Преди заминаване на стенда ще бъде обявен часа, в който ще Ви вземе автобуса за трансфера до летището.

Настаняването в хотела става между 14:00-15:00 ч., а освобождаването на стаите в деня на заминаване трябва да бъде до 12.00. Багажа си можете да оставите в багажното отделение на хотела. Заплащането на допълнителните услуги трябва да се осъществи преди пристигането на автобуса. С цел да се избегнат усложнения, Ви молим да не закъснявате и да се явявате на мястото за среща в определения час, затова Ви молим всички допълнителни услуги (ползване на мини бар, телефон и т.н.) да се заплащат предварително.

 

ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТУРИСТИ В ЕГИПЕТ:

Добавена е нова гореща телефонна линия за туристи в ЕГИПЕТ: +201110059000  (За връзка с оператор на смяна по телефон, чрез WhatsApp или Viber - текстови съобщения)

Туристите на място могат да се свързват 24/7 на телефони:+20693620999; +201110059000
Текстови съобщения в WhatsApp / Viber на +201110059000
По имейл: icc@sharm.tez-tour.com



Категорично НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВА:

  • употребата на вода от чешмата (за миене на плодове и почистване на зъби също така е добре да се използва бутилирана или преварена вода)
  • купуването на наливни разхладителни напитки и лед за охлаждане на напитките от продавачи на улицата
  • злоупотребата с алкохол (употребата на алкохол не е забранена, но за нетрезно състояние на обществени места могат да Ви арестуват)
  • търговията с наркотици (египетското законодателство предвижда най-строги наказателни мерки
  • фотографирането на военни обекти
  • събирането "за спомен" на отломки от исторически паметници
  • качването по пирамидите
  • къпането и слънчевите бани напълно голи
  • отрязването и повреждането на корали
  • къпането в р. Нил
  • ходенето боси или лежането на земята без постелка по бреговете на Нил
  • ако решите да пояздите камила, трябва да имате предвид, че може да се качите на камилата безплатно, но за да слезете от нея, ще се наложи да си платите.
  • при къпане в морето се постарайте нищо да не пипате с ръце, тъй като голяма част от рибите са отровни. Забранено е късането на корали (глоба до 1000$), също така препоръчваме да използвате специални обувки, които можете да си купите в местните магазини. Ако Ви е ухапала риба или сте настъпали морски таралеж, веднага полейте мястото с вода и се обърнете към лекар. След залез слънце къпането в морето е забранено.

Препоръчваме да вземете със себе си:

  • болкоуспокоителни и сърдечно-съдови лекарства
  • лекарства за стомашни и чревни разстройства
  • лекарства против прилошаване по време на пътуване
  • средства против ухапване от насекоми
  • превързочни материали
  • водоустойчив лейкопласт
  • капки за очи
  • слънцезащитен крем
     

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОВРЕДЕН БАГАЖ
За щетите на Вашия багаж при повреда или частични липси от съдържанието на багажа, трябва да съобщите при пристигането си в службата за "Изгубен багаж" на съответното летище преди преминаването на митнически    контрол на летището, от която ще ви бъде направен Протокол за щета на багаж (Damage report).

Рекламациите трябва да бъдат придружени от следните оригинални/ сканирани документи:

  • Протокол за повреден багаж (DamageReport)
  • Протокол за невъзможна поправка.
  • Бордни карти
  • Багажен(и) етикет(и)
  • Банкова сметка/IBAN/SWIFT CODE
  • Жалба

Моля, да изпратите Вашата писмена рекламация, придружена с необходимите документи по пощата или сканирани на е-мейл адрес book@teztour.bg до 7 дни след издаването на Протокол за щета на багаж (Damage report).


Тъй като климатът в Египет е горещ, добре е да си приготвите за пътуването дрехи от естествени материи: памучни, ленени или леки вълнени тъкани, както и шапка за слънце.

Преди заминаване си вземете аптечка за първа помощ, която ще Ви помогне при леки неразположения, ще Ви спести време да търсите лекарства и ще избегнете проблемите, свързани с общуването на чужд език, освен това голяма част от лекарствата могат да имат различни имена в отделните страни. Добре е да си вземете лекарства срещу стомашни и чревни заболявания и таблетки за дезинфектиране на водата.

Хотелите не носят отговорност за Вашите ценности и пари, затова е добре да използвате сейфовете (в повечето хотели сейфове има в самите стаи и наемайки ги, Ви дават единствено ключовете от сейфа).
Ако мислите да се запишете на допълнителна екскурзия, не забравяйте да вземете паспорта си.

В Египет има държавни и частни клиники, в които обслужването е платено. При настъпване на застрахователно събитие трябва да се обърнете към застрахователната компания, като се обадите на телефона, посочен на застрахователната полица. Само след непосредствено информиране на застрахователната компания и координирането от нейна страна на Вашите действия ще Ви бъде предоставено безплатно (или с последващо компенсиране на разходите) обслужване съгласно застрахователната полица (вж. Общите условия към полицата). Молим внимателно да се запознаете със застрахователната полица и да обърнете внимание на събитията, които не се покриват от нея.



При настъпване на събитие, налагащо използването на услугата Асистанс към застраховка Помощ при пътуване, е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да уведомите асистиращата компания и да съгласувате разходите. Ако НЕ СЕ СВЪРЖЕТЕ с нея, ГУБИТЕ едно от основните предимства на застраховката – да бъдете насочени към най-удачното лечебно заведение и да не заплащате нищо лично – разходите се уреждат директно от Застрахователят към лечебното заведение, със съдействието на асистиращата компания.

Денонощен дежурен телефонен номер на асистиращата компания, на който трябва да регистрирате застрахователно събитие, ще намерите в застрахователната полица.  При неспазване на указанията и при липса на контакт между Вас с асистиращата компания, Застрахователят ще ограничи лимитът за разходи за лечение до 150 евро!



Поставете флага на нужната точка на картата
OK
За удобство на потребителите, предоставянето на персонализирана информация, запазване на личните предпочитания и настройките на сайта, нашият уебсайт използва cookie и други аналогични технологии. За да използвате сайта, трябва да потвърдите съгласието си за използването на тези технологии. Детайли
Приемам