Помощ на туристите
Уважаеми туристи!
Благодарим ви, че използвате услугите на международния туроператор TEZ TOUR.
При настъпване на извънредни ситуации се обърнете към центъра за обслужване на туристи в страната на долупосочените телефони
ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТУРИСТИ В ЕГИПЕТ:
Добавена е нова гореща телефонна линия за туристи в ЕГИПЕТ: +201110059000 (За връзка с оператор на смяна по телефон, чрез WhatsApp или Viber - текстови съобщения)
Центрове за обслужване на гости на TEZ TOUR в Египет
Хургада, Шарм Ел Шейх и Кайро +2 (069) 362 09 99 (денонощен телефон за туристи)
По имейл: icc@sharm.tez-tour.com
При настъпване на събитие, налагащо използването на услугата Асистанс към застраховка Помощ при пътуване, е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да уведомите асистиращата компания и да съгласувате разходите. Ако НЕ СЕ СВЪРЖЕТЕ с нея, ГУБИТЕ едно от основните предимства на застраховката – да бъдете насочени към най-удачното лечебно заведение и да не заплащате нищо лично – разходите се уреждат директно от Застрахователят към лечебното заведение, със съдействието на асистиращата компания.
Денонощен дежурен телефонен номер на асистиращата компания, на който трябва да регистрирате застрахователно събитие, ще намерите в застрахователната полица. При неспазване на указанията и при липса на контакт между Вас с асистиращата компания, Застрахователят ще ограничи лимитът за разходи за лечение до 150 евро!