Помощ на туристите

Уважаеми туристи!

Благодарим ви, че използвате услугите на международния туроператор TEZ TOUR.

При настъпване на извънредни ситуации се обърнете към центъра за обслужване на туристи в страната на долупосочените телефони.

 

«Guest Service» - ексклузивен център за денонощно обслужване на гостите в Гърция

За всички туристи, които почиват независимо в кой курорт, TEZ TOUR осигурява в Гърция достъп и денонощен център за обслужване «Guest Service». Обслужването се предоставя 24 часа в денонощието, 7 дни седмично.

Денонощният център за обслужване на гости «Guest Service» - изключително за компания TEZ TOUR на територията на Гърция!

 
центрове за обслужване на гости на TEZ TOUR в Гърция

Крит, Санторини, Родос, Корфу, Пелопоннес, Халкидики, Атина, Миконос, Кос (може да видите пълния списък на курортите тук)

От мобилни и стационарни телефони: +30 2810 301 700/702 (денонощен телефон за туристи)

о. Крит (+30) 2810 347 200-10 (активен: 9:00 - 21:00)

о. Родос (+30) 22410 47265 (активен: 9:00-18:00)

 +30 6936002317 (мобилният телефон е достъпен само за писмвени съобщения по Viber и WhatsApp).

E-mail: guestservice@teztour.gr

Режим на работа: ежедневно, денонощно.


Ние говорим на вашия език!

Операторите от центъра за обслужване на гости са на разположение да консултират туристите на TEZ TOUR на руски, английски и румънски езици. Гостите от Естония, Литва и България операторите от нашия център свързват с отделен гид, който говори техния роден език или по желание на клиента, дава консултация на английски език.

При кои случаи турист може да се обърне към «Guest Service»:

  • За всички необичайни ситуации (здравословни проблеми, изгубени документи, изгубени от групата при екскурзия, изгубени при самостоятелно придвижване в курорта, авария на пътя, нужда гост да си тръгне преди крайната дата на престоя и др.);
  • за всички въпроси, свързани са настаняването в хотела, които гостите не могат да решат самостоятелно;
  • при нужда от връзка с отделен гид;
  • купуване на екскурзия от TEZ TOUR в Гърция;
  • ако желаете да резервирате допълнителни услуги от TEZ TOUR (заявка на индивидуален трансфер, билети, по-добра категория стая в хотела, поръчка на цветя и торти и др.);
  • изгубени лични вещи;
  • съдействие в екстремни и форсмажорни ситуации.

Денонощен център за обслужване на гости «Guest Service» - работим за вас!



При настъпване на събитие, налагащо използването на услугата Асистанс към застраховка Помощ при пътуване, е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да уведомите асистиращата компания и да съгласувате разходите. Ако НЕ СЕ СВЪРЖЕТЕ с нея, ГУБИТЕ едно от основните предимства на застраховката – да бъдете насочени към най-удачното лечебно заведение и да не заплащате нищо лично – разходите се уреждат директно от Застрахователят към лечебното заведение, със съдействието на асистиращата компания.

Денонощен дежурен телефонен номер на асистиращата компания, на който трябва да регистрирате застрахователно събитие, ще намерите в застрахователната полица.  При неспазване на указанията и при липса на контакт между Вас с асистиращата компания, Застрахователят ще ограничи лимитът за разходи за лечение до 150 евро!

Поставете флага на нужната точка на картата
OK
За удобство на потребителите, предоставянето на персонализирана информация, запазване на личните предпочитания и настройките на сайта, нашият уебсайт използва cookie и други аналогични технологии. За да използвате сайта, трябва да потвърдите съгласието си за използването на тези технологии. Детайли
Приемам