Помощ на туристите
Уважаеми туристи!
Благодарим ви, че използвате услугите на международния туроператор TEZ TOUR.
При настъпване на извънредни ситуации се обърнете към центъра за обслужване на туристи в страната на долупосочените телефони.
«Guest Service» - ексклузивен център за денонощно обслужване на гостите в Гърция
За всички туристи, които почиват независимо в кой курорт, TEZ TOUR осигурява в Гърция достъп и денонощен център за обслужване «Guest Service». Обслужването се предоставя 24 часа в денонощието, 7 дни седмично.
Денонощният център за обслужване на гости «Guest Service» - изключително за компания TEZ TOUR на територията на Гърция!
центрове за обслужване на гости на TEZ TOUR в Гърция
Крит, Санторини, Родос, Корфу, Пелопоннес, Халкидики, Атина, Миконос, Кос (може да видите пълния списък на курортите тук)
От мобилни и стационарни телефони: +30 2810 301 700/702 (денонощен телефон за туристи)
о. Крит (+30) 2810 347 200-10 (активен: 9:00 - 21:00)
о. Родос (+30) 22410 47265 (активен: 9:00-18:00)
+30 6936002317 (мобилният телефон е достъпен само за писмвени съобщения по Viber и WhatsApp).
E-mail: guestservice@teztour.gr
Режим на работа: ежедневно, денонощно.
Ние говорим на вашия език!
Операторите от центъра за обслужване на гости са на разположение да консултират туристите на TEZ TOUR на руски, английски и румънски езици. Гостите от Естония, Литва и България операторите от нашия център свързват с отделен гид, който говори техния роден език или по желание на клиента, дава консултация на английски език.
При кои случаи турист може да се обърне към «Guest Service»:
- За всички необичайни ситуации (здравословни проблеми, изгубени документи, изгубени от групата при екскурзия, изгубени при самостоятелно придвижване в курорта, авария на пътя, нужда гост да си тръгне преди крайната дата на престоя и др.);
- за всички въпроси, свързани са настаняването в хотела, които гостите не могат да решат самостоятелно;
- при нужда от връзка с отделен гид;
- купуване на екскурзия от TEZ TOUR в Гърция;
- ако желаете да резервирате допълнителни услуги от TEZ TOUR (заявка на индивидуален трансфер, билети, по-добра категория стая в хотела, поръчка на цветя и торти и др.);
- изгубени лични вещи;
- съдействие в екстремни и форсмажорни ситуации.
Денонощен център за обслужване на гости «Guest Service» - работим за вас!
При настъпване на събитие, налагащо използването на услугата Асистанс към застраховка Помощ при пътуване, е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да уведомите асистиращата компания и да съгласувате разходите. Ако НЕ СЕ СВЪРЖЕТЕ с нея, ГУБИТЕ едно от основните предимства на застраховката – да бъдете насочени към най-удачното лечебно заведение и да не заплащате нищо лично – разходите се уреждат директно от Застрахователят към лечебното заведение, със съдействието на асистиращата компания.
Денонощен дежурен телефонен номер на асистиращата компания, на който трябва да регистрирате застрахователно събитие, ще намерите в застрахователната полица. При неспазване на указанията и при липса на контакт между Вас с асистиращата компания, Застрахователят ще ограничи лимитът за разходи за лечение до 150 евро!