За туриста

Испания

След пристигане на летище Барселона, Тенерифе, Майорка

След кацане и напускане на самолета, трябва да се насочите се към гишетата за паспортен контрол, като следвате инструкциите по-долу:

 

Преминете гишето за паспортен контрол (предоставя се задграничен паспорт или лична карта за проверка). Потърсете своя багаж. На мониторите над лентите за багаж е указан номера на полета, за който е предназначена лентата. Насочете се към изхода на терминала, където ще Ви очаква представител на TEZ TOUR, облечен в обозначителна униформа на TEZ TOUR (жълта риза със синя вратовръзка/шалче, сини панталони/пола), и с папка с логото на TEZ TOUR . На летището в Майорка, гидовете посрещат туристите на изход "В".

Разберете номера на автобуса за Вашия трансфер. За целта е нужно да предоставите Вашия ваучер на представителя на ТЕЗ ТУР. Отидете до паркинга, потърсете Вашия автобус за трансфера (номерата на автобусите са указани на предното стъкло), отбележете се в списъка на представителя на TEZ TOUR, съпровождащ автобуса, като го информирате за имената си, след което поставете багажа си в багажното отделение на автобуса.

 

Ако пристигате с редовен полет:

Туристите пристигащи с редовен полет в Барселона, се посрещат от шофьор с папка TEZ TOUR (с обозначителното лого на компанията) или с табела с имената на туристите. Ако поради някаква причина, туристите не успеят да се видят с посрещача, е необходимо да се обърнат към офиса на ТЕЗ ТУР на телефона посочен във ваучера: +34 (972) 34 60 04. В този случай трансферът не се осъществява от придружаващ екскурзовод. След като гостите се настанят в хотела, с тях ще се свърже представител на ТЕЗ ТУР и ще им бъде насрочена информационна среща.

По пътя към хотела, гидът ще Ви раздаде информационния бюлетин «Code 34» и екскурзионната програма за времето на Вашата почивка. В бюлетина ще прочетете интересни статии за Испания и ще намерите описание на екскурзиите предлагани от ТЕЗ ТУР с тръгване от Вашия курорт. Внимателно изслушайте информацията, която съпровождащият гид ще Ви съобщи по пътя към хотела. Той също така ще Ви информира относно часа, когато ще се проведе информационната среща с Вашия екскурзовод (представителя на "TEZ TOUR", отговарящ за хотела, в който сте настанени). Екскурзоводът ще Ви определи час за среща във фоайето на хотела, по време на който ще Ви бъде даде допълнителна информация за страната и предлаганите екскурзиите.

В хотела:

  1. Отидете на рецепция, където ще получите регистрационна карта.
  2. Попълнете регистрационната карта на английски език.
  3. Предайте попълнената карта на рецепция заедно с един екземпляр на ваучера, задграничния паспорт (паспортът ще получите обратно след като бъде ксерокопиран, попитайте кога точно ще Ви бъде върнат).
  4. Изчакайте настаняване. Настаняването в хотела се извършва най-често до 14 ч. Ако желаете по-рано да се настаните, е необходимо предварително да резервирате една нощувка повече. При настаняване ще получите ключ от стаята.
  5. След влизането в стаята, моля запознайте се с информацията от хотела предоставена в писмен вид в брандирана папка или брошура. Обърнете внимание кои услуги са платени и каква е тяхната цена.

От 2012 г. в хотелите в Каталуния е въведена туристическа такса в размер на 1 Eur на човек на ден /за хотел 4*/, 0.50 Eur на човек на ден /за хотел 3*/ , 2.50 Eur на човек на ден /за хотел 5*/, която се заплаща директно към хотела от самите туристи.

За Ваше удобство и улеснение, във фоайето на всеки хотел има щанд или закачено информационно табло на ТЕЗ ТУР с фотографии и мобилни телефони на обслужващите гидове, както и график на посещенията им в съответния хотел. В посочените часове, представителите на ТЕЗ ТУР ще бъдат на разположение за помощ, насоки и всякакви въпроси свързани с престоя на туристите. През остатъка от работното време, можете да ги откриете на техните мобилните телефони.



При настъпване на събитие, налагащо използването на услугата Асистанс към застраховка Помощ при пътуване, е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да уведомите асистиращата компания и да съгласувате разходите. Ако НЕ СЕ СВЪРЖЕТЕ с нея, ГУБИТЕ едно от основните предимства на застраховката – да бъдете насочени към най-удачното лечебно заведение и да не заплащате нищо лично – разходите се уреждат директно от Застрахователят към лечебното заведение, със съдействието на асистиращата компания.

Денонощен дежурен телефонен номер на асистиращата компания, на който трябва да регистрирате застрахователно събитие, ще намерите в застрахователната полица.  При неспазване на указанията и при липса на контакт между Вас с асистиращата компания, Застрахователят ще ограничи лимитът за разходи за лечение до 150 евро!



Поставете флага на нужната точка на картата
OK
За удобство на потребителите, предоставянето на персонализирана информация, запазване на личните предпочитания и настройките на сайта, нашият уебсайт използва cookie и други аналогични технологии. За да използвате сайта, трябва да потвърдите съгласието си за използването на тези технологии. Детайли
Приемам