За туриста

Тунис

Още в самолета е необходимо да се попълни имиграционна карта (талончето с информацията за излитане трябва да се запази до обратния полет). След самостоятелното придвижване до гишето за паспортен контрол и лентата за багаж и след преминаване на изхода, ще Ви чака представител на посрещащия туроператор. Внимателно изслушайте информацията, която съпровождащият гид ще Ви съобщи по пътя към хотела. Той, също така, ще Ви информира относно часа, когато ще се проведе информационната среща с Вашия екскурзовод (представителя на посрещащия туроператор, отговарящ за хотела, в който сте настанени). Екскурзоводът ще Ви определи час за среща във фоайето на хотела , по време на който ще Ви бъде даде допълнителна информация за страната и предлаганите екскурзиите. Съветваме Ви да не се обръщате към частни фирми, организиращи допълнителни екскурзии, тъй като екскурзоводите в тях не са сертифицирани за провеждането им. За Ваше удобство и услеснение, във фоайето на всеки хотел има щанд или закачено информационно табло на посрещащия туроператор с фотографии и мобилни телефони на обслужващите гидове, както и график на посещенията им в съответния хотел. В посочените часове, представителите на туроператора ще бъдат на разположение за помощ, насоки и всякакви въпроси свързани с престоя на туристите. През остатъка от работното време, можете да ги откриете на техните мобилните телефони.

 

Съветваме Ви да ксерокопирате международния паспорт и самолетните билетите и при пътуването да съхранявате копията на тези документи отделно от оригиналите.

 

Настаняване: Категорията на хотелите се определя със звезди (от две то пет), но това невинаги е достатъчен критерий за оценка на комфорта, тъй като няма единни стандарти за сертифициране на хотелските услуги в различните държави. Затова, преди да направите своя избор, задължително проучете описанието и възможностите на хотелите. Задължително обърнете внимание на стойността на хотела. Всеки хотел има собствени правила, но основните са еднакви за всички: настаняването става след 14:00 часа, а освобождаването на стаите в деня на заминаване трябва да бъде до 12:00 ч. Багажа си можете да оставите в багажното отделение на хотела. Заплащането на допълнителните услуги (телефон, мини бар, ресторант и т.н.) трябва да се осъществи преди пристигането на автобуса за трансфера. Не се разрешава да се изнася храна от ресторанта и да се внася в стаята, ккато и внасянето в ресторанта на напитки; Препоръчва се да пазите ценностите си в сейфа в стаята или на рецепцията;

 

Национални особености: Ако наоколо има портокалови, маслинени или лимонени плантации, спокойно можете да си наберете плодове. Първо обаче трябва да попитате за разрешение намиращия се наблизо пазач. В курортните зони туристите могат да се обличат леко и свободно. Но в столицата и старите мюсюлмански квартали на градовете не е добре да се разхождате, облечени само с шорти и потник. На "своя" плаж или до басейна на хотела си жените могат да са облечени (или съблечени) така, както им харесва.

По време на Рамадана по-добре да се въздържате от пушене, пиене и ядене на градските улици. По-добре да не предлагате на тунизийците да пушат, пият вино или бира, и най-вече да употребяват твърд алкохол. В хотелите можете спокойно да пушите и пиете, и ще бъдете вежливо обслужени дори от постещ сервитьор. Ако се натъкнете на човек, който се моли на колене, спокойно го подминете.

Не разглеждайте упорито жени с фереджета. В хотелите и магазините е прието да поздравявате. Не се пазарете, ако в магазина цените са обявени. Бъдете бдителни: в местата, където се събират много хора, "работят" джебчии.

Снимането в официални сгради е забранено. Категорично е забранено сминането с фотоапарат или камера в президентския дворец. Полицията трие или осветява такива кадри. Без да получите предварително съгласие, недейте да снимате тунизийците.

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОВРЕДЕН БАГАЖ

За щетите на Вашия багаж при повреда или частични липси от съдържанието на багажа, трябва да съобщите при пристигането си в службата за "Изгубен багаж" на съответното летище преди преминаването на митнически    контрол на летището, от която ще ви бъде направен Протокол за щета на багаж (Damage report).

Рекламациите трябва да бъдат придружени от следните оригинални/ сканирани документи:

  • Протокол за повреден багаж (DamageReport)
  • Протокол за невъзможна поправка.
  • Бордни карти
  • Багажен(и) етикет(и)
  • Банкова сметка/IBAN/SWIFT CODE
  • Жалба

Моля, да изпратите Вашата писмена рекламация, придружена с необходимите документи по пощата или сканирани на е-мейл адрес book@teztour.bg до 7 дни след издаването на Протокол за щета на багаж (Damage report).



При настъпване на събитие, налагащо използването на услугата Асистанс към застраховка Помощ при пътуване, е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да уведомите асистиращата компания и да съгласувате разходите. Ако НЕ СЕ СВЪРЖЕТЕ с нея, ГУБИТЕ едно от основните предимства на застраховката – да бъдете насочени към най-удачното лечебно заведение и да не заплащате нищо лично – разходите се уреждат директно от Застрахователят към лечебното заведение, със съдействието на асистиращата компания.

Денонощен дежурен телефонен номер на асистиращата компания, на който трябва да регистрирате застрахователно събитие, ще намерите в застрахователната полица.  При неспазване на указанията и при липса на контакт между Вас с асистиращата компания, Застрахователят ще ограничи лимитът за разходи за лечение до 150 евро!



Поставете флага на нужната точка на картата
OK
За удобство на потребителите, предоставянето на персонализирана информация, запазване на личните предпочитания и настройките на сайта, нашият уебсайт използва cookie и други аналогични технологии. За да използвате сайта, трябва да потвърдите съгласието си за използването на тези технологии. Детайли
Приемам