За туриста
Турция
На летището при напускане на България:
- Сверете информацията за Вашия полет с тази на информационното табло и отидете до гишетата за регистрация, указани на таблото. На гишето покажете своя международен паспорт.
- Предайте своя основен (регистриран) багаж.
- Получете своята бордна карта. Обърнете внимание на номера на изхода и часа на бординг в самолета (GATE / TIME).
- След регистрацията продължете към контрол по безопасност, Паспортен контрол (митница), където показвате паспорт и бордна карта, след което изчакайте до часа за качване на борда на самолета в съответната зона за международни полети.
При пътуване с домашни любимци или растения е необходимо да се премине ветеринарен / фито контрол.
При пристигане в Турция:
- Минете през паспортния контрол (покажете своя международен паспорт)
- Вземете багажа си от лентовия транспортер, до който върху електронното табло ще бъде изписан номера на Вашия полет.
- Излезте от сградата на летището и отидете на гишето на Тез Тур, разположено срещу изхода на летището.
- Научете номера на Вашия автобус за трансфера. За целта дайте ваучера си (1 екземпляр) на представителя на TEZ TOUR. На гишето на Тез Тур или по време на трансфера до хотела, ще получите информационнен плик с полезна информация за престоя ви в Турция.
- Отидете на стоянката на автобусите, намерете Вашия автобус за трансфера (номера на автобуса е указан на предното стъкло) и отбележете присъствието си при представителя на Тез Тур или придружаващия автобуса, след което е нужно да поставите багажа си в багажното отделение.
- Нашите представители са облечени в жълти ризи със сини вратовръзки и сини панталони/поли.
- По време на трансфера до хотела съпровождащият (трансфермен) ще поиска 1 копие от Вашия ваучер.
- Внимателно изслушайте информацията, която съпровождащият (трансфермен) ще Ви съобщи по пътя за хотела. Той ще Ви информира и за часа на срещата с хотелския гид.
При пристигане в хотела:
- Отидете на рецепцията, където ще Ви дадат регистрационен картон.
- Попълнете регистрационния картон на английски език.
- Дайте на администратора попълнения картон, ваучер (1 екземпляр), паспорт (паспорта ще Ви върнат, след като направят ксерокопие; уточнете на рецепцията, кога ще можете да вземете паспорта си).
- Изчакайте да ви настанят. Настаняването в хотела става след 14:00 ч.-15:00 ч. Ако искате да се настаните в стаята по-рано от посочения час, е необходимо да резервирате стая с едно денонощие по-рано от датата на пристигането си (например, Вие кацате в Турция в 5 сутринта на 10 септември и за да не чакате настаняване до 14 часа, Вие можете да резервирате стаята не от 10 септември, а от 09 септември. В този случай ще Ви настанят в стаята веднага като пристигнете в хотела). При настаняването ще Ви дадат ключове от стаята.
- След настаняване в стаята се запознайте с предоставената от хотела информация. Обърнете внимание на това кои услуги са платени и на какви цени са (обичайно информацията се намира в папка на масата или нощното шкафче).
Среща с хотелския гид:
По време на трансфера, от летището до хотела, трансферменът ще Ви съобщи часа на срещата с хотелския гид. Информация за часа на срещата с Вашия хотелски гид, телефон за връзка с него, ще намерите в информационните пликове. В определеното за среща време Ви каним да дойдете на срещата с хотелския гид, който ще Ви очаква във фоайето на хотела (в някои хотели има отделно помещение за инфо-срещи). По време на срещата е добре да носите със себе си паспорт, ваучер, билет за връщане.
Ако имате някакви въпроси и проблеми, моля свържете се с Вашия представител (хотелския гид) или се обърнете към рецепцията на хотела. Координати на гида (име, мобилен телефон), ще получите по време на информационната среща. Моля, имайте предвид, че хотелският гид не се намира непрекъснато в хотела, а можете да се свързжете с него по телефон, който ще Ви бъде даден по време на инфо срещата.
В деня преди обратния полет:
- Проверете на рецепция дали имате неплатени сметки за допълнителни услуги (мини-бар, телефон и др.) и при наличието на такива, моля извършете заплащането.
- В деня преди обратния полет се осведомете за часа на трансфера, като проверите за нужната информация на информационното табло на Тез Тур или като се обърнете към хотелския гид. За тази цел е нужно да знаете номера на Вашия полет, с който ще напуснете Турция.
Напускане на хотела:
- В деня на заминаване е необходимо да освободите стаята до 12:00 ч. и да предадете ключа на рецепция, като можете да оставите багажа си в помещението за съхранение на багаж в хотела.
- За да се избегнат усложнения, моля да не закъснявате за трансфера към летището и да бъдете във фоайето на хотела в указания за това час. В случай на неявяване за трансфер до хотела, TEZ TOUR не приема предявени претенции.
При обратния полет към България
- По време на обратния трансфер от хотела до летището, гидът ще Ви разкаже подробности по преминаване на паспортен и митнически контрол, деклариране на багаж, оформяне и получаване суми от закупени Tax Free стоки.
- Гидът ще Ви съпроводи до гишето за регистрация за полета и ще остане там докато се регистрирате.
- Регистрирайте се за полета с представяне на международен паспорт и предайте своя багаж.
- След получаване на бордната си карта, обърнете внимание на информацията за номера на изхода (GATE) и времето за отвеждане към самолета (TIME).
- Преминете паспортния контрол (с представяне на международен паспорт)
- Отправете се към залата за заминаващи, от където след обявяването на Вашия полет, може да се качите в самолета.
Телефони за връзка с TEZ TOUR в Турция
Анталия: +90 (242) 310 57 00; Мармарис: +90 (242) 310 57 00
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОВРЕДЕН БАГАЖ
За щетите на Вашия багаж при повреда или частични липси от съдържанието на багажа, трябва да съобщите при пристигането си в службата за "Изгубен багаж" на съответното летище преди преминаването на митнически контрол на летището, от която ще ви бъде направен Протокол за щета на багаж (Damage report).
Рекламациите трябва да бъдат придружени от следните оригинални/ сканирани документи:
- Протокол за повреден багаж (DamageReport)
- Протокол за невъзможна поправка.
- Бордни карти
- Багажен(и) етикет(и)
- Банкова сметка/IBAN/SWIFT CODE
- Жалба
Моля, да изпратите Вашата писмена рекламация, придружена с необходимите документи по пощата или сканирани на е-мейл адрес book@teztour.bg до 7 дни след издаването на Протокол за щета на багаж (Damage report).
При настъпване на събитие, налагащо използването на услугата Асистанс към застраховка Помощ при пътуване, е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да уведомите асистиращата компания и да съгласувате разходите. Ако НЕ СЕ СВЪРЖЕТЕ с нея, ГУБИТЕ едно от основните предимства на застраховката – да бъдете насочени към най-удачното лечебно заведение и да не заплащате нищо лично – разходите се уреждат директно от Застрахователят към лечебното заведение, със съдействието на асистиращата компания.
Денонощен дежурен телефонен номер на асистиращата компания, на който трябва да регистрирате застрахователно събитие, ще намерите в застрахователната полица. При неспазване на указанията и при липса на контакт между Вас с асистиращата компания, Застрахователят ще ограничи лимитът за разходи за лечение до 150 евро!